Paasitorni ICCA:n jäseneksi

Helsinki Congress Paasitorni on liittynyt jäseneksi kokous- ja kongressialan kansainväliseen järjestöön ICCA:aan. ICCA (International Congress and Convention Association) tarjoaa jäsenistölleen ainutlaatuiset koulutus- ja verkostoitumis- sekä kaupalliset mahdollisuudet kansainvälisten järjestökokousten ja -kongressien parissa.

Helsinki Congress Paasitorni on yksi kolmesta suomalaisesta kongressikeskuksesta ICCA:ssa. Globaalisti toimivan järjestön uutena, aktiivisena jäsenenä Paasitorni tavoittelee merkittävää kasvua kansainvälisessä tunnettuudessa sekä Paasitornissa järjestettävien kansainvälisten kokousten ja kongressien määrissä.

Tutustu Paasitornissa menestyksellisesti järjestettyihin kansainvälisiin ja kotimaisiin tapahtumiin tästä.