CNF ry

Congress Network Finland ry tarjoaa jäsenilleen kokous- ja kongressialan

• koulutusta ja tietoa alan kehittymisestä
  • benchmarking- ja verkostoitumismahdollisuuksia
  • tutustumis- ja vierailumatkoja
  • kansainvälisiä ja kotimaisia tutkimustuloksia

Lyhyt historia

Congress Network Finland ry on perustettu vuonna 2010 kun 30 vuotta alalla menestyksellä vaikuttaneen Finland Convention Bureau ry:n toiminta eli suuren muutoksen kautta. Suomen kansainvälinen kongressimarkkinointi siirtyi Matkailun edistämiskeskuksen yhteyteen ja sai pysyvän valtion rahoituksen, jolla ei enää ole jäsenmaksuperusteita. Yhdistyksen jäsenet halusivat ylläpitää kategoriakokouksia ja keskusteluyhteyttä toisiinsa, joten yhdistys muutti muotoaan ja jäi kokous- ja kongressialan ammattilaisille työvälineeksi.

Tällä hetkellä Congress Network Finland ry tekee tiivistä yhteistyötä Finland Convention Bureaun kanssa ja tähtää yhteisissä ponnistuksissa siihen, että Suomen positiivinen maine ammattitaitoisena kongressimaana säilyy ja paranee.

Liity mukaan ja vaikuta Suomen tulevaisuuden menestykseen kongressimaana!

Yhdistyksen säännöt