Hae jäseneksi

Kaikki alan yritykset sekä opiskelijat ovat lämpimästi tervetulleita liittymään yhdistyksen jäseniksi! Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä oikeuskelpoinen osakeyhtiö, osuuskunta, yhdistys, säätiö tai muu yhteisö tai henkilö, jonka yhdistyksen hallitus kirjallisesta hakemuksesta jäseneksi hyväksyy.

• Vuosijäsenmaksu on normaalisti 450 € + alv 0 % per yritys
  • Opiskelijoille jäsenmaksu on 65 € + alv 0 %

Vuotuinen jäsenmaksu oikeuttaa yrityksillä kahden henkilön osallistumiseen koulutustapahtumiin. Lisähenkilöt voivat osallistua eri maksusta. Tapahtumien osallistumismaksu:

• kevätkokous ilmainen jäsenille
  • opintomatka jäsenet 190 e, muut 250 e
  • syyskokous jäsenet 120 e, muut 250 e

Jos olet kiinnostunut Congress Network Finland ry:n jäsenyydestä, täytä alla oleva lomake. Kun lomake on käsitelty, CNF ry lähettää lisätietoja ja jäsenmaksulaskun. Jäsenyys aktivoituu vasta jäsenmaksun maksamisen jälkeen, jolloin yhdistys julkaisee jäsenesittelyn jäsensivuilla ja tiedottaa asiasta jäsenistölle.

Jäsenyyden irtisanominen

Jäsenen, joka haluaa erota yhdistyksestä, tulee siitä ilmoittaa kirjallisesti yhdistyksen hallitukselle tai sen puheenjohtajalle taikka suullisesti yhdistyksen kokouksen pöytäkirjaan vähintään kaksi kuukautta ennen kalenterivuoden päättymistä, jolloin ero tulee voimaan kalenterivuoden päättyessä.

Hakijayrityksen tiedot

Yhteyshenkilöiden tiedot

Logo jäsenlistaukseen

Laskutustiedot

Täytä sen laskutustavan tiedot, jolla haluat laskusi.