CNF ensimmäistä kertaa Kongressi-messuilla

Congress Network Finland ry on nyt myös mukana Kongressimessuilla 3.-4.4.2019 Messukeskuksessa!

CNF ry on kokous-, kongressi- ja tapahtuma-alan ammattilaisten verkosto, joka tuo yhteen Suomen kokous, kongressi- ja tapahtuma-alan tekijät. Yhdistyksen tehtävä on edistää jäsentensä verkostoitumista sekä ammatillista kehittymistä, kehittää alan tutkimustoimintaa, jakaa tietoa sekä toimia kokous-, kongressi- ja tapahtuma-alan yhtenä edunvalvojana yhdessä muiden toimijoiden kanssa. Yhdistyksellä on tällä hetkellä noin 70 jäsentä ympäri Suomen.

Ajankohtaisena toimenpiteenä yhdistyksellä on kevätkokous 2.4. Hotelli Presidentissä sekä opintomatka Haagiin Hollantiin 2.-3.5.2019.

Kiinnostuitko? Olet tervetullut kevätkokoukseemme ti 2.4. Hotelli Presidenttiin. Myös osastollemme 29 b, kerromme lisää verkostostamme! Puheenjohtaja Anu Kärkkäisellä on toiminnastamme myös tietoisku, johon olet lämpimästi tervetullut:

Torstai 4.4.2019

klo 15:00-15:30 / Kongressi Areena

Kokous-, kongressi- ja tapahtuma-alan ammattilaisten verkosto CNF ry yhdistää

Anu Kärkkäinen

Puheenjohtaja , CNF ry