CNF ry:n jäsenet menestyivät Evento Awards -kilpailussa

Eilen (27.8.2020) järjestetyssä Evento Awards -kilpailussa palkittiin vuoden 2019 tapahtumateollisuuden huipputoimijat ja onnistuneimmat tilaisuudet. Palkintogaala oli alunperin tarkoitus järjestää jo keväällä, mutta lukuisten vaiheiden myötä palkintojenjako toteutettiin hybridi-tapahtuman muodossa. Tilaisuus järjestettiin Finlandia-talon Helsinki-salissa ja sitä sai myös seurata kotisohvalta etänä.

CNF ry:n jäseniä oli tällä kertaa ehdolla useampikin ja voittojakin napsahti seuraavissa sarjoissa:

Tapahtumasarjojen voittajat:

• Maksullinen yritystapahtuma: European Association for International Education EAIE 2019 (Messukeskus)
  • Henkilöstötapahtuma: Bring Your Magic – Tuhat ja yksi tarinaa (Scandic Hotels)
  • Messut: I love me (Messukeskus)

Katso kaikki voittajat Evento Awardsin kotisivuilta.

Onnittelut kaikille voittajille sekä finaaliin yltäneille. Ensi vuonna on välivuosi ja seuraavalla kerralla Evento Awardsissa palkitaan vuosien 2020 sekä 2021 menestyjät.