CNF ry:n uudet jäsenet Vantaan kaupunki ja Majatalo Onnela Oy odottavat innolla verkoston kohtaamisia

Vantaan kaupunki (Visit Vantaa) päätti liittyä CNF:n jäseneksi nostaakseen omaa tunnettuuttaan tapahtumakohteena sekä ottamaan oppia palvelunsa pidemmälle vieneistä kaupungeista. Vantaan kaupungin strategiassa v. 2018-2021 tavoitteeksi on nostettu Vantaan tunnettavuuden lisääminen sekä profiloituminen tapahtumakaupunkina.

-Vantaan ehdoton valtti on saavutettavuus ja se usein tiedostetaan, mutta Vantaan kokoustarjonnan monimuotoisuus on useimmille tuntematon. Odotamme innolla kuulevamme CNF:n toimijoiden vinkkejä ja kokemuksia onnistuneiden kokoustuotteiden rakentamisessa niin destinaatioatasolla kuin yksittäisinä kohteinakin. Haluamme CNF:ssä oppimaamme jakaa aktiivisesti vantaalaisille toimijoille, pohtii Vantaan kaupungin matkailusuunnittelija Mari Virtanen.  -Toivomme myös, että meillä koko Suomen lentokenttäkaupunkina on annettavaa verkoston muille jäsenille ja olemme avoimia yhteistyöehdotuksille, Virtanen jatkaa.

Myös Majatalo Onnela Oy toivoo verkostolta tiedon ja ideoiden jakamista sekä koulutusmahdollisuuksia.

– CNF ry:n toiminnassa kiinnostaa erityisesti alan trendien ja tulevaisuuden näkymien jakaminen muiden alan toimijoiden kanssa. Meitä kiinnostavat verkostoituminen jäsenten kanssa ja sitä kautta ideoiden ja ajatusten jakaminen sekä koulutusmahdollisuudet. Odotamme mielenkiinnolla verkoston toimintaan tutustumista ja sen hyödyntämistä omassa toiminnassamme. On hienoa päästä mukaan kokous – ja kongressialan näköalapaikalle, toteaa myyntisihteeri Saija Narinen.

Seuraavan kerran verkoston jäsenet kohtaavat Naantalissa 29.-30.10. CNF Ry:n syyspäivillä, jonne odotetaan 67 verkoston jäsentä.

CNF ry:n hallitus toivottaa uudet jäsenet tervetulleiksi Suomen merkittävimpään tapahtuma –ja kongressialan verkostoon!

VisitVantaa on osa Vantaan kaupungin elinkeinopalveluita ja sen tehtävänä on kehittää matkailua Vantaalla. VisitVantaan toiminnasta vastaavat matkailusuunnittelija Mari Virtanen ja matkailutiedottaja Maarit Enberg. Konkreettista matkailuneuvontaa Vantaalla saa kaupungin yhteispalvelupisteistä Vantaa-infoista Myyrmäessä, Tikkurilassa ja Korsossa sekä yhteispalvelupisteestä Helsinki-Vantaan lentoasemalla. VisitVantaa kokoaa yhteen alueen matkailutoimijoita pyrkien välittämään tietoa alan muutoksista sekä kannustaa alueen toimijoita yhteistyöhön.

Majatalo Onnela sijaitsee upealla paikalla Tuusulanjärven rannalla, kulttuurihistoriallisesti rikkaassa miljöössä. Majatalo Onnela tarjoaa laadukkaita kokous – ja kongressipalveluita erikokoisille ryhmille, persoonallisissa kokoustiloissamme, sekä majoituksen tasokkaissa hotellihuoneissa. Lisäksi Onnelassa on tarjolla kattavat lisäpalvelut ryhmille; tilausravintola, ohjelmapalveluita sekä kolme erilaista rantasaunaa.

Kuvassa: matkailusuunnittelija Mari Virtanen ja elinkeinojohtaja Jose Valanta.
Vantaan kaupunki

Teksti: Riina Aikio