Haaga-Helia

CNF ry:n verkosto saa vahvistusta koulutus-sektorilta: Haaga-Helia ammattikorkeakoulu jäseneksi

CNF ry on saanut vahvistusta myös koulutus-sektorilta, kun Haaga-Helia ammattikorkeakoulu liittyi verkoston jäseneksi. Lehtori Monika Birkle Haaga-Heliasta näkee selvän syyn, miksi mukaan liityttiin:

– Haluamme olla mukana kehittämässä kokous –ja kongressialaa Suomessa. Koulutamme tulevia alan ammattilaisia ja teemme alaan liittyviä selvityksiä sekä kehittämistyötä yhteistyössä elinkeinon kanssa. On luontevaa olla mukana tässä joukossa ja toivomme että pystymme tarjoamaan monenlaista yhteiskehittämistä ja vahvistaa yhteyksiä koulutuksen ja elinkeinon välillä.

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu kouluttaa liike-elämän ja palveluelinkeinojen asiantuntijoita sekä tutkii ja kehittää näihin aloihin liittyvää osaamista ja toimintaa. Se avaa ovet työelämään.

– Koulutusalamme ovat liiketalous, tietotekniikka, hotelli-, ravintola- ja matkailuala, johdon assistenttityö, toimittajakoulutus, liikunta-ala sekä ammatillinen opettajankoulutus. Meille on tärkeää, että opiskelijoillamme on heti valmistuttuaan vahvat siteet työelämään. Panostamme toiminnassamme yrittäjyyteen, yhteistyöhön, innovatiivisuuteen ja kansainvälisyyteen, Birkle kuvaa.

Events by Haaga-Helia tarjoaa kokonaisvaltaista tapahtumatuotantoa restonomiopiskelijoiden voimin, kokeneiden ohjaajien tukemana. Palveluun liittyy tilojen vuokrausta, tapahtuman suunnittelua, henkilökuntaa tapahtumiin sekä apua markkinointiin. Tapahtuma-alalle pyrkivät nuoret saavat ensikosketusta tapahtumiin ja asiakas saa uusia, nuorekkaita ideoita tapahtumiin.

Käyttämällä Events by Haaga-Helia palveluita yritys tutustuu samalla alaa opiskeleviin nuoriin ja voi tarjota heille harjoittelupaikkaa tai keikkatyötä tapahtuma-alalta. Nuoret opiskelijat toimivat ennakkoluulottomasti ja tuovat usein rohkeita ajatuksia suunnittelupöydälle.

Birkle on myös mukana CNF ry:n syyspäivillä 30.9.-1.10. Seinäjoella ja kertoo mielellään lisää toiminnasta.

Tervetuloa mukaan verkostoon!

Lisätietoja: