CNF:n vuoden 2024 hallitus järjestäytyi 21.12.2023 Finlandia-talolla

Aiheet:

Torstaina 21.12.2023 yhdistyksen vanha ja uusi hallitus kokoontuivat Finlandia-talolla. Vuoden 2023 hallitus piti viimeisen kokouksensa, ja vuoden 2024 hallitus puolestaan ensimmäisensä. Vuoden 2024 hallituksen  järjestäytymiskokouksessa jaettiin hallitusroolit.

CNF:n vuoden 2024 hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Anna Suominen Finlandia-talolta. Varapuheenjohtajana toimii Kaiju Pitkänen Helsingin Messukeskuksesta. Kaijun tehtävänkuvaan kuuluu yhdistyksen viestintä yhdessä Seinäjoki Congressin Jenniina Palmun kanssa. Kokouksista, koulutuksesta ja benchmarking -matkasta vastaavat vuonna 2024 Charissa McCarron Kouvolasta ja Anne Pesonen Events Tampereelta. Talousvastaavaksi valittiin KOKO Lahden Harri Olenius.

Uusi hallitus aloitti toimintansa valitsemalla kevään benchmarking -matkakohteeksi Eerikkilän syyspäivien palautekyselyssäkin eniten ääniä saaneen Oslon. Ajankohta haarukoidaan toukokuulle ottaen huomioon mahdolliset muut alan tapahtumat.

Vanhan hallituksen viimeisiin päätöksiin puolestaan kuului kevätkokouksen pitopaikan valinta. Hallituksen päätöksellä yhdistyksen kevätkokous 9.4.2024 järjestetään Lapland Hotels Bulevardissa, Helsingissä. Kutsu kevätkokoukseen, tarkemmat tiedot päivän ohjelmasta ja kokousasiakirjat lähetetään jäsenistölle myöhemmin keväällä.

Suomen Messusäätiö on myöntänyt rahoituksen uudelle Kongressikipinä -palkinnolle. Tämä päätös ja uudistunut Evento Awards -palkintojen jako poistavat tarpeen edistää muita kongressipalkintoja. Kongressikipinästä ja sen hakuprosessista viestitään tammikuun alussa.

Kiitos kuluneesta vuodesta koko jäsenkunnalle ja oikein hyvää joulua ja uutta vuotta!