Farmasian oppimiskeskus ry Congress Network Finland ry:n jäseneksi

CNF ry:n tuore jäsen, Farmasian oppimiskeskus ry (FOK), on voittoa tavoittelematon, lääkealan jatkuvan oppimisen palveluita tarjoava yhdistys. Järjestämme vuosittain lääkealan suurimman tapahtuman, Farmasian Päivät, joka kokoaa yhteen alan ammattilaiset eri sektoreilta. Jäsenyhteisömme edustavat laajasti lääkealan toimijoita farmasiaa opettavista yliopistoista aina alan viranomaisiin ja järjestöihin asti.

Farmasian Päivillä on pitkä historia, tapahtuma järjestettiin ensimmäisen kerran jo vuonna 1976. Alan toimijat perustivat FOK:n hieman myöhemmin, 1980, vastaamaan Farmasian Päivistä ja alan täydennyskoulutuksesta.

”Toimimme hyvin tiiviisti lääkealalla, joten toivomme CNF ry:n jäsenyydeltä uusia verkostoja ja virikkeitä toimintaamme. Aina on hyvä katsella myös oman toimialan ulkopuolelle oppiakseen uutta. Kongressit ja tapahtumat elävät ajassa ja haluamme, että Farmasian Päivät on jatkossakin innostava, kiinnostava ja vetovoimainen ammattilaistapahtuma”, FOK:n toiminnanjohtaja Katariina Kalsta sanoo.

”CNF ry:n verkostossa on mukana paljon kokeneita ammattilaisia ja alan yrityksiä, joten uskomme, että uusien näkökulmien lisäksi toiminnasta voi löytyä meille myös uusia kumppaneitakin.”

Lisätietoja: katariina.kalsta (at) fok.fi