Haaga-Helian Virtuaalitapahtumat -haltuun koulutus tulossa marraskuussa

Messuosasto, koulutus, seminaarit, kokoukset, firmajuhlat, henkilöstön kehittämispäivä netissä?

Haaga-Helian järjestämä maksullinen Virtuaalitapahtumat haltuun -koulutus antaa työkaluja yritysten omien virtuaalitapahtumien suunnitteluun sekä auttaa tapahtumia järjestäviä ammattilaisia kehittämään virtuaalitapahtumien asiakaskokemusta. Koulutus on suunnattu yritysten tapahtumien, koulutusten ja erilaisten tilaisuuksien järjestäville ammattilaisille, jotka tarvitsevat tukea virtuaalitapahtumien järjestämiseen.

SISÄLTÖ

•  Virtuaalitapahtuman suunnitteluvaiheet
  • Virtuaalitapahtuman tekninen toteutus, striimaus, kokoukset ja tapahtuma-alustat
  • Sujuva asiakaspolku virtuaalisessa tapahtumassa
  • Mielekäs virtuaalikokemus, työkalut vuorovaikutukseen ja yhteiskehittämiseen
  • Virtuaalitapahtuman moderointi

Koulutus toteutetaan verkossa. Koulutukseen sisältyy ennakkotehtävä, jolla kartoitetaan yrityksen tapahtumajärjestämisen nykytilaa sekä valitaan tapahtuma tai tilaisuus, jota halutaan kehittää.

Kouluttajana toimii Haaga-Helian tapahtumatuotannon lehtori Monika Birkle. Monika on vuodesta 2007 lähtien toteuttanut lukuisia tapahtumia Haaga-Heliassa, sekä organisaation omia, että asiakkaiden tilaamia. Hän ohjaa alan opiskelijoita käytännönläheisissä tapahtumatuotannoissa ja toimii tapahtumapalveluita tarjoavan Events by Haaga-Helian vetäjänä. Monika on aktiivinen Congress Network Finland ry:n jäsen ja mukana myös Meeting Professionals International’issä sekä koordinoi kansainvälisen ATLAS (Association for Tourism and Leisure Education and Research) järjestön Business Tourism and Events osastoa.

Koulutuksen hinta on 290 €/henkilö (+ alv 24 %). Koulutus järjestetään mikäli osallistujia on vähintään 10.

LISÄTIETOJA
Monika Birkle 050 406 6715
monika.birkle@haaga-helia.fi

Ilmoittaudu mukaan osoitteessa http://www.haaga-helia.fi/fi/taydennyskoulutus/avoin-maksullinen-koulutus/virtuaalitapahtumat-haltuun?userLang=fi