Haussa uusi sihteeri syksystä alkaen – mielenkiintoinen näköalapaikka tarjolla!

Congress Network Finland ry tarvitsee nykyisen sihteerin sopimuksen loppuessa palvelukseensa uuden osa-aikaisen sihteerin, jonka toimikausi alkaa 1.9.2023 tai sopimuksen mukaan.

Päätöksen sihteeripalvelujen ostopalvelusta tekee yhdistyksen hallitus kokouksessaan maaliskuun 2023 loppuun mennessä. Tarjousten vertailu pohjautuu seuraaviin seikkoihin:

• Järjestötoiminnan ja yhdistysrekisterilain tuntemus
  • Kokemus sihteeripalveluiden tuottamisessa
  • Referenssit vastaavanlaisesta palvelusta tai työkokemuksesta
  • Resurssit: henkilöstö-, tekniset ja taloudelliset edellytykset (tilinpäätöstiedot kahdelta viimeiseltä tilikaudelta)
  • Hinta sisältäen arvonlisäveron (€ / kuukausi + 24 %)
  • Kokous- ja kongressialan tuntemus katsotaan eduksi, mutta se ei ole välttämätöntä

Kirjalliset tarjoukset tulee toimittaa yhdistyksen hallituksen puheenjohtajalle Jussi Kortepurolle perjantaihin 17.2.2023 mennessä sähköpostitse: jussi.kortepuro@kokolahti.fi.

Tarjousta koskeviin kysymyksiin vastaa Jussi Kortepuro ja käytännön tehtävistä nykyinen sihteeri Tuula Poutanen, toimisto@cnf-ry.fi, puh. 044 77 00 359.

Tarjouspyyntö ja tarkempi tehtäväkuvaus kuvataan tässä: CNF ryn sihteeripalveluiden tarjouspyyntö liitteineen 31.1.2023