Helsingin Kulttuuritalo liittyi Congress Network Finlandin jäseneksi

Alvar Aallon suunnittelema, Jimi Hendrixin ja Led Zeppelinin testaama! Kulttuuritalo, yksi Suomen legendaarisimmista tapahtumataloista on nyt Congress Network Finlandin jäsen.

Kulttuuritalo on jo yli 60 vuoden ajan tanssittanut musiikin ystäviä Sturenkadulla Helsingin sydämessä. Talolla on merkittävä asema niin suomalaisessa musiikinhistoriassa kuin maamme arkkitehtuuriperinnössäkin. Arkkitehti Alvar Aallon kädenjälki näkyy erityisesti talon kaarimaisessa muotoiluissa sekä sisustuksen valaisinratkaisuissa ja paneloinneissa.

Kulttuuritalo liittyi Congress Network Finlandin jäseneksi, sillä mielestämme on hyvä hetki muistutella kongressialan toimijoita talomme upeista puitteista kokousten ja kongressien järjestämiseen. Aalto-salissamme on yli 1400 istumapaikkaa ja käytössä on ammattilaistason tapahtumatekniikka. Avara Aalto-aula soveltuu erinomaisesti niin näyttelykäyttöön kuin upeaksi juhlatilaksikin. Lisäksi meillä on 12 moneen käyttöön muuntuvaa pienempää, hyvin varusteltua kokoustilaa.

Herkullinen ruoka on meillä Kulttuuritalossa keskeinen osa onnistunutta tapahtumaa. Keittiömestarimme Antti tiimeineen valmistaa rakkaudella tapahtumiemme tarjoilut kauden parhaista raaka-aineista, stadilaista näkökulmaa unohtamatta.

Myyntitiimimme on lisäksi saanut vahvistusta kansainvälisten kongressien osaajasta: Terhi Gröhn aloitti meillä Kulttuuritalossa myyntineuvottelijana marraskuussa. Hän on innostunut Congress Network Finlandin tarjoamista mahdollisuuksista verkostoitua alan parhaiden ammattilaisten kanssa, sillä toimiva yhteistyö alan toimijoiden kesken on kaikkien etu ja huikea mahdollisuus.

Teksti: Terhi Gröhn