Juvenes Oy ja Imatra Base Camp Oy ovat nyt CNF ry:n jäseniä

Hatanpään kartano Tampereella on yksi Juvenes Oy:n tarjoamista juhlatiloista.

CNF ry:n jäsenistö kasvoi kahdella, kun valtakunnallinen ravintola- ja palveluyritys Juvenes Oy sekä markkinointiyhtiö Imatra Base Camp Oy liittyivät mukaan verkostoon. Juvenes Oy tarjoaa laadukkaita ravintola-, kahvila ja kioskipalveluita kampuksilla ja henkilöstöravintoloissa. Se tuottaa myös tarjoiluja kokouksiin, juhliin ja tapahtumiin. Korkeatasoiset juhlapalvelut ovatkin kasvava osa Juvenes Oy:n toimintaa.

– Juhlapalvelumme on ensimmäisenä juhlapalveluyrityksenä Suomessa saanut Rôtisseurs-kilven gastronomisista ansioistaan, juhlapalvelupäällikkö Elina Voitila kertoo tyytyväisenä.

Juvenes Oy:n palveluista pääsee nykyisin nauttimaan Tampereella, Oulussa, Vaasassa, Seinäjoella, Porissa, Raumalla, Turussa, Riihimäellä ja Lahdessa. Suunnitelmissa on palvelutarjonnan laajentaminen myös pääkaupunkiseudulle vuonna 2021.

Kuvassa Juha Leskinen.

Imatra Base Camp Oy eli IBC on Imatran kaupungin omistama markkinointiyhtiö, joka tarjoaa myös erilaisia tapahtumatiloja kokousten, festivaalien, konserttien sekä erilaisten koulutustilaisuuksien ja seminaarien käyttöön.

– Keskeisiä tapahtumapaikkoja ovat Kulttuuritalo Virta suurine aula- ja auditoriotiloineen, Suomen uusin teatterirakennus sekä Imatran Ukonniemen urheilukeskittymä. Ukonniemestä löytyy muun muassa Kaakkois-Suomen suurin sisäharjoitteluhalli, jäähalli, monitoimistadion ja kattava majoitustarjonta, luettelee Kulttuuritalo Virran tuottaja Juha Leskinen.

Imatra Base Camp innostui liittymään CNF ry:hyn, koska näki siinä oivan tilaisuuden laajentaa verkostojaan ja tarjota tilojaan kongressitapahtumien käyttöön. Myös verkoston yhteistyömahdollisuudet ja kokemusten jakaminen kiinnostavat.

– Verkostotyön tuomat synergiaedut ja tietynlainen vertaistuki ovat mielestäni hyödyllisiä ja kehittäviä voimia, Juha Leskinen summaa. Juvenes Oy:n Elina Voitila on jo ehtinyt kerryttää kokemusta verkoston hyödyistä osallistumalla CNF ry:n syyspäiville.

– Syyspäivillä oli upeaa tavata ihmisiä ympäri Suomen ja kuulla mielenkiintoisista ajankohtaisista teemoista. Ohjelma oli loistava, hän hehkuttaa.

CNF ry toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleeksi mukaan toimintaan!

Teksti: Jasmiini Tornberg