KONGRESSI meetings & events 2023 Messukeskuksessa

Kevät tuo jälleen kokous- ja tapahtuma-alan keskeiset toimijat koolle KONGRESSI meetings & events -tapahtumaan Helsingin Messukeskukseen 22.-23.3.2023. Nämä vuosittaiset messut järjestetään nyt jo 24. kerran, joten kyseessä on alan vanhin valtakunnallinen ammattitapahtuma.

Tämän vuoden tapahtumassa on yli 150 näytteilleasettajaa eri puolilta Suomea. Mukana joukossa myös Congress Network Finland ry ja lukuisia sen jäseniä omilla osastoillaan kertomassa palveluistaan ja tämän hetken tarjonnastaan. Messukävijöille tarjoutuu näin hieno mahdollisuus saada ideoita ja ratkaisuja tulevien tapahtumiensa järjestämiseen.

– Asiakastilaisuuden, juhlan, kokouksen tai muun yritystapahtuman suunnittelu onnistuu parhaiten, kun voi vaihtaa ajatuksia kasvokkain alan ammattilaisten ja luotettavien kumppaneiden kanssa, toteaa myös Petri Hiltunen Management Events Oy:stä. Paikan päälle messuille odotetaan jälleen noin paria tuhatta tapahtuma- ja kokouspalveluiden ostajaa.

Merkittävä osa kaksipäiväisiä messuja on monipuolinen seminaariohjelma ­­­– käytännössä kattava läpileikkaus siitä, mistä juuri nyt alalla puhutaan. Tarjolla on case-esimerkkejä, paneelikeskusteluja ja puheenvuoroja, joissa näkemyksiään esittävät mm. tapahtuma-alan ammattilaiset, markkinoinnin, viestinnän ja myynnin asiantuntijat sekä joukko poliitikkoja. Yksi keskeisistä puheenvuoroista on varattu ulkoministeri Pekka Haavistolle.

KONGRESSI meetings & events -tapahtuma on tarkoitettu tilaisuuksien ja tapahtumien järjestämisestä vastaaville henkilöille ja on kohderyhmään kuuluville vieraille maksuton.

Toivomme, että mahdollisimman moni jäsenyrityksemme kutsuu omia asiakkaitaan tutustumaan upeaan suomalaiseen kokoustarjontaan ja ennen kaikkea moikkaamaan teitä omalla messuosastollanne! Tapahtumavieraaksi pääsee ennakkorekisteröitymään: https://e.eventos.fi/events/kongressimessut/kongressimessut-2023.

Lisätietoja KONGRESSI meetings & events messuista voi lukea: https://kongressi.me/

Teksti: CNF / Kaiju Pitkänen