Mari Virtanen CNF:n uudeksi sihteeriksi

Syyskesäinen tervehdys CNF:n väki,

15.9. aloitan CNF:n uutena sihteerinä ja seuraavien viikkojen aikana CNF:n sihteerintehtävät siirtyvät Tuulalta minulle. Iso muutos yhdistykselle, sillä kukapa meistä ei yhdistäisi yhdistystä iki-ihanaan Tuulaan, mutta myös minulle hyppy yhdelle matkailun osa-alueelle, jonka rooli työurallani on ollut tähän asti pienempi.

Uskoisin kuitenkin, että olen teistä monelle ainakin nimeltä tuttu, olenhan viimeiset vuodet työskennellyt Vantaan kaupungilla matkailuasioiden parissa ja osallistunut CNF:n toimintaan Vantaan edustajana. CNF:n sihteerin tehtäviä tulen hoitamaan oman yritykseni MatkaRatsu Ky:n kautta ja sen ohessa jatkan edelleen matkailun edistämistä Vantaan kaupungilla.

CNF:n hermokeskus siirtyy sihteerinvaihdoksen myötä keskisuomalaisesta Jyväskylästä Pääkaupunkiseudun rajaseudulle Vihtiin. Nuuksion kupeessa, Etelä-Suomalaisessa maalaismaisemassa olen viihtynyt muutamaa ulkomailla vietettyä jaksoa lukuun ottamatta lähes 20 vuotta. Vihdissä on työn vastapainoksi ollut hyvä harrastaa hevosia ja eräillä. Vapaa-ajalla minut löytää siis varmimmin tallilta, partiokämpältä tai näin syksyisin erältä.

Odotan innolla, että pääsen pian sihteerin roolissa tapaamaan teitä vanhat ystävät ja uudet tuttavuudet. Kiitos CNF:n hallitus luottamuksestanne, kun valitsitte minut tähän tehtävään, ja kiitos Tuula panoksestasi niin yhdistyksen kuin perehdytyksen eteen. Tästä on hyvä jatkaa! Tapaamisiin CNF:n syyspäivillä Eerikkilässä!

Mari