Me olemme tapahtumatoimisto Events Tampere!

Kuvassa vasemmalta oikealle: Henna, Sirpa, Anne ja Yelena

Luomme asiakkaillemme korkealaatuisia ja vaikuttavia tapahtumia, joiden keskiössä on asiakaskokemus. Events Tampere on ennen kaikkea näkemystä, kokemusta, ketteryyttä, luovuutta ja järjestelmällisyyttä. Olemme kokonaisvaltainen kumppani tapahtumien ja tapahtumakonseptien suunnittelussa ja toteutuksessa.

Asiakaskeskeistä tapahtumasuunnittelua

Me uskomme, että tänään ja tulevaisuudessa aidot kohtaamiset ovat entistäkin merkityksellisempiä.

Elämyksellinen tapahtuma on vaikuttava keino huomioida ja kiittää, välittää viestiä, rakentaa luottamusta ja sitouttaa. Onnistuneen tapahtuman kulmakivi on aito ymmärrys tapahtuman tavoitteesta sekä osallistujien tarpeista ja kiinnostuksen kohteista. Niiden pohjalta on hyvä rakentaa kokonaisvaltainen, yksityiskohtia myöten hiottu kokonaisuus.

Me toteutamme niin pienet kuin isotkin tapahtumat – joko avaimet käteen -periaatteella tai osatoteutuksena. Palveluihimme kuuluvat mm. seminaarit, sidosryhmätapahtumat, yritys- ja henkilöstöjuhlat, gaalat, illalliset, kick offit, hyvinvointi- ja virkistyspäivät, avajaiset, lanseeraukset, messu- ja myyntitapahtumat, konsertit sekä kongressi- ja kokouspalvelut – tai mitkä tahansa yhdistelmät näistä. Toimimme joustavasti koko Suomessa.

Miksi Events Tampere liittyi Congress Network Finlandiin?

Events Tampere on aina pyrkinyt tarjoamaan asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua. Liittymällä osaksi Congress Network Finlandin verkostoa vahvistamme tätä sitoutumistamme entisestään. Tämä päätös mahdollistaa meille pysymisen ajan hermolla ja antaa meille mahdollisuuden olla osa laajempaa yhteisöä, joka jakaa saman intohimon tapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Yhtenä Congress Network Finlandin jäsenenä voimme helpommin tutustua muihin alan toimijoihin ja luoda arvokkaita yhteyksiä. Tämä verkosto tarjoaa meille mahdollisuuden oppia uutta, jakaa kokemuksia muiden ammattilaisten kanssa ja pysyä ajan tasalla tapahtuma-alan trendeistä ja innovaatioista.

Lisäksi liittymällä Congress Network Finlandiin, pääsemme vaikuttamaan ja osallistumaan alan kehitykseen sekä toimimaan aktiivisesti yhteisön jäsenenä. Uskomme vahvasti, että yhteistyö ja yhteisöllisyys ovat avain menestyksekkääseen tapahtumien suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Terveisin

Anne Pesonen