Pohjoisesta tuulee: Club Teatria Oulusta puhaltaa mukaan jäseneksi

Kuvassa: Sami Alasimi.

CNF ry on saanut uuden jäsenen Oulusta, kun Club Teatria liittyy kymmenien muiden ammattilaisten tavoin CNF ry:n verkostoon.

”On tärkeää olla mukana eri organisaatioissa ja varsinkin verkostossa jossa on muitakin saman alan yrityksiä ja ihmisiä. Tiedon ja vinkkien jakaminen sekä hyvät neuvot ja kontaktit ovat aina tärkeitä. On hyvä yhdistää voimat ja kokemus, silloin asiakas saa myös parempaa palvelua. Kongressialan ammattilaisilta ja konkareilta on varmasti opittavaa, joten mikä sen parempaa oppia kuin olla mukana toiminnassa ja koulutuksissa,” pohtii liittymistään myyntijohtaja ja tapahtumatuottaja Sami Alasimi.

Alasimi korostaa verkostojen merkitystä ja heittää kutsun verkostolle: ”Haluamme tutustua yhdistyksen ammattilaisiin sekä verkostoitua. Toivotamme CNF ry:n jäsenet tervetulleiksi Ouluun, mielellään esittelemme talon ja vaihdamme ajatuksia”.

”Oulu on loistava paikka toimia laajojen toimialojen, kulkuyhteyksien, tapahtumien ja monipuolisen bisnesmaailman vuoksi. Nyt voimme lisätä tarjontaa olemalla mukana CNF:ssä ja siten saada äänemme kuulumaan,” arvioi Alasimi.

Club Teatria toimii näyttämönä isoille yritysjuhlille, kongresseille, kansainvälisen tason konserteille, messuille sekä lukuisille lanseeraus- ja asiakastilaisuuksille. Tässä 4000 asiakaspaikan monitoimitilassa esiintyvä kansainväliset tähdet, kuin kotimaiset kärkinimetkin. 250 hengen erityistila mahdollistaa vip-tilaisuuksien järjestämisen. Tekniikka on huippuluokkaa, samoin henkilökunta ja turvallisuus.

”Kauttamme asiakas saa yhdellä tilauksella kaiken tapahtumaan tarvittavan: ohjelmat, esiintyjät, kalusteet, catering- ja juomapalvelut, messuosastot sekä esimerkiksi printtipalvelut. Olemme täyden palvelun talo ja operoimme avaimet käteen periaatteella. Lisäarvoa tilaisuuksien järjestämiseen tuo kokenut ohjelmatoimisto, jonka kanssa operoimme tiiviisti. Tällä repertuaarilla voimme toteuttaa tapahtumia niin omissa, kuin asiakkaankin tiloissa,” luonnehtii Alasimi.

CNF ry toivottaa Samin tervetulleeksi joukkoon!

Lisätietoja:

Club Teatria