PowerParkista Congress Network Finland yritysjäsen 2020

PowerPark on sellainen paikka, joka on nähtävä omin silmin. 160 hehtaarin elämysalue sijaitsee Kauhavan Alahärmässä, keskellä Pohjanmaan lakeuksia. Kahdessakymmenessä vuodesta Härmäläisestä naurispellosta on kasvanut yksi Suomen ainutlaatuisimmista elämyskohteista. Kaikki tämä lähti yhden miehen hullusta unelmasta.

Monet tuntevat PowerParkin huvipuistona, mutta on meillä täällä paljon muutakin! Suuria tapahtumia, hevosurheilua, kartingia, kauppakeskus, ravintoloita, korkeatasoista majoitusta ja tietysti; kaikki hauskat aktiviteetit siihen yhdistettynä. PowerParkin alue on ainutlaatuinen; kaikki palvelut sijaitsevat kävelymatkan päässä toisistaan.

“Lähdemme mukaan Congress Network Finland yhdistyksen toimintaan utelian mielin”, toteaa Sari Hirvelä.

Uusi verkosto antaa hienon mahdollisuuden tutustua kotimaassa alan huipputammattilaisiin. Mikä onkaan hienompaa, kun kehittää yhdessä Suomen vetovoimaa merkittävänä tapahtumien järjestämiskohteena. PowerPark haluaa olla tässä kehitystyössä mukana yhdessä muiden alan toimijoiden kanssa.

Kulunut kevät on ollut hyvin haasteellinen matkailuyrittäjille ja tapahtumien järjestäjille. Kotimaan matkailu on kuitenkin nyt nosteessa ja meillä kaikilla on näytön paikka. Tulevissa Congress Network Finland yhdistyksen järjestämissä tapaamisissa ja koulutuksissa on hienoa päästä vaihtamaan ajatuksia ja ideoita kollegoiden kanssa. Yhteistyössä on voimaa!

Huvinvointiterveisin – Sari Hirvelä

Tervetuloa mukaan toimintaan Sari ja PowerPark, toivottavasti tavataan CNF ry:n syyspäivillä Långvikissa 5.-6.10.2020.