Primehotels Oy ja Kongressitoimisto Konfer Oy Ab mukaan CNF ry:n toimintaan

Kuvassa: Heidi Hallamies-Karlsson

Vuoden alusta CNF ry sai kaksi uutta jäsentä, kun Konfer Oy Ab ja Primehotels Oy liittyivät mukaan toimintaan. Primehotels Oy on yksityinen suomalaisyritys, joka omistaa, rakentaa ja operoi korkeatasoisia hotelleja ympäri Suomen.

-Jokainen hotelli on oma persoonallinen ja uniikki kokonaisuus. Yrityksen arvoina ovat helppous, persoonallisuus, rohkeus ja sydämellisyys, kuvailee myyntipäällikkö Heidi Hallamies-Karlsson.

Konfer Oy Ab on suomalainen kongressi- ja konferenssitoimisto, jonka pääasiallisin markkina-alue on Lounais-Suomessa, mutta yritys tarjoaa palveluitaan tarvittaessa myös muualle Suomeen, Pohjoismaihin ja Baltian alueelle. Pohjoismainen yhteistoiminta on yrityksen yksi erikoisaloista.

CNF ry:lle uudet jäsenet ovat toivottuja. -Verkoston vahvuus ja voima perustuu ehdottomasti jäsenistöön, jonka toivotaan edustavan laaja-alaisesti kokous-, kongressi- ja tapahtuma-alan toimijoita kaikilta osa-alueilta, kertoo verkoston puheenjohtaja Anu Kärkkäinen.

Heidi Hallamies-Karlsson kokee kongressivieraiden olevan matkailualalle erittäin tärkeä kohdejoukko. Kongressiin osallistuvan vieraan viipymä Suomessa on kasvanut. Delegaatit kuluttavat myös enemmän rahaa verrattuna tavalliseen turistiin, joka kertoo muiden muassa toimialan merkityksestä.

-Tämän johdosta haluamme ehdottomasti olla jäsenenä verkostossa, jossa tapaamme kollegoita, saamme tietoa alan kehityksestä, tutkimustuloksista sekä jaamme omia kokemuksiamme ja ajatuksiamme muiden jäsenten kesken, pohtii Hallamies-Karlsson.

Kun Hallamies-Karlssonilta kysytään, mitä CNF ry:n verkostolta odotetaan, on vastaus selvä:
-avointa keskustelua, vuoropuhelua, tiedon saamista ja jakamista esimerkiksi uusita hotellihankkeista, matkailun kehittämiskohteista Suomessa, tulevista tiedekongresseista ja niiden etenemisprosesseista. Myös kongressi- ja tapahtumatoimialan tulovaikutukset kiinnostavat.

Tämä on juuri CNF ry:n verkoston ydintä – verkosto kokoaa yhteen alan tärkeimmät osaajat ja sitä kautta syntyy arvokasta vuorovaikutusta sekä tiedonkulkua, kuvailee Kärkkäinen.

CNF ry toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleiksi mukaan toimintaan!