Punaiset laivat purjehtivat satamaan: Viking Linesta CNF ry:n jäsen

Kuvassa: Päivi Julkunen

Viking Line on useimmille tuttu laivaliikennöitsijä, joka yhdistää pohjoista Itämerta ympäröivät maat säännöllisellä laivaliikenteellä. Yritystoiminta rakentuu risteilyjen sekä matkustaja- ja rahtiliikenteen ympärille. Toiminnan ytimessä ovat asiakasviihtyvyys ja kestävä kehitys.

– Olemme ympäristötyössä alan edelläkävijä ja pyrimme jatkuvasti parantamaan ympäristö- ja vastuullisuustyötämme. Valikoituja laatutekijöitämme ovat ystävällinen asiakaspalvelu, viihtyisät ja siistit tilat, hyvä ruoka, tasokas viihde sekä houkuttelevat ostosmahdollisuudet, myyntipäällikkö Päivi Julkunen kertoo.

Viking Line lähti mukaan CNF ry:n toimintaan kehittämis- ja verkostoitumismahdollisuuksien innostamana. Yrityksessä odotetaankin verkoston tuomaa synergiaa, ajatusten vaihtoa ja koulutusmahdollisuuksia.

– Verkostoon kuuluu mittava joukko Suomen tapahtuma-alan ammattilaisia, ja haluamme omalta osaltamme olla kehittämässä suomalaista tapahtuma-alan osaamista sekä luoda kontakteja muihin verkoston toimijoihin, Julkunen valottaa liittymisen taustoja.

Viking Linen laivoilta ei kokoustiloja puutu. Helsinki-Tallinna reittiä liikennöivän aluksen suurimpaan kokoustilaan mahtuu jopa 160 vierasta, Helsinki-Tukholma reittiä liikennöiviltä M/S Mariellalta ja M/S Gabriellalta puolestaan löytyvät 300 ja 180 hengen auditoriot. Turku-Tukholma reitillä kokousmahdollisuuksia tarjoavat M/S Viking Grace jopa 227 henkilön kokoustilalla sekä M/S Amorella 180 hengen auditoriollaan. Julkunen vakuuttaa laivoilla onnistuvan niin pienten kuin suurtenkin kokousten, ja tarvittaessa tapahtumakäyttöön voi vuokrata vaikka koko aluksen. Vuonna 2019 Viking Linen 6,3 miljoonasta matkustajasta suomalaisia ryhmä- ja kokousmatkustajia olikin satoja tuhansia.

– Toivotamme kaikki CNF ry:n jäsenet lämpimästi tervetulleiksi punaisille laivoille niin kokoustamaan kuin vapaa-ajan viettoonkin, Julkunen summaa.

CNF ry kiittää kutsusta ja toivottaa Viking Linen lämpimästi tervetulleeksi mukaan toimintaan!

Lisätietoja mm. henkilöstöeduista yritysten henkilökunnan vapaa-ajan matkustamiseen:

Viking Line
myyntipäällikkö Päivi Julkunen