Syyspäivien ohjelma valmis ja ilmoittautuminen avautunut

Congress Network Finland ry:n syyspäivät on vuotuinen tapahtuma, joka kokoaa yhdistyksen jäsenistön yhteen kokous- ja kongressialan ajankohtaisten aiheiden äärelle. Syyspäivien tavoitteena on edistää jäsenten verkostoitumista ja ammatillista kehittymistä sekä jakaa tietoa kokous- ja kongressialan ajankohtaisista trendeistä. Syyspäivien aikana järjestetään aina yhdistyksen syyskokous.

Vuoden 2023 Syyspäivät järjestetään Eerikkilän urheiluopistolla, Forssan Tammelassa. Ohjelma on nyt valmis ja ilmoittautuminen on avautunut tapahtumasivullamme. Luvassa on erittäin mielenkiintoinen ja monipuolinen kattaus, kannattaa tutustua ja tulla mukaan.

Lisätietoja syyspäivistä täällä ja tapahtumavastaavaltamme Pia Sihvoselta, pia.sihvonen@elen.fi

PS: Vuoden 2024 syyspäivien isäntäkaupunki/alue/yritys on tarjouspyyntövaiheessa. Katso lisätiedot täältä