Tapahtumantekijät panostaa kongresseihin

CNF jäsenperhe kasvaa uudella tapahtuma-alan toimijalla. On arvokasta, että tässä ajassa yhdistyksemme ja toimintamme kiinnostaa. Yhteistyö ja verkostoituminen antaa lisäpontta katsoa tulevaan positiivisesti. Lämpimästi tervetuloa joukkoomme!

Tässä Tapahtumantekijöiden oma esittely:

Teksti Kati Korpinen

Tapahtumantekijät Oy on tuottanut erilaisia kohtaamisia jo kohta 30 vuotta ja tunnetaan parhaiten laadukkaista ja palkituista b2b -tapahtumista. Kansainvälisiä yritystapahtumia Tapahtumantekijät on tehnyt aina mutta viime vuosina tuotannossa on ollut myös lukuisia kongresseja, konferensseja ja symposiumeja.

Omien kokemustemme myötä olemme todenneet, että kongresseista saataisiin elämyksellisempiä, kun osallistujan kokemuspolku suunniteltaisiin ajatuksella alusta loppuun. Kokemuspolku alkaa osallistujan ensimmäisestä kontaktista tapahtumaan ja jatkuu tapahtuman jälkeen viimeiseen viestiin. Osallistujakokemuksen suunnittelussa pitää huomioida kohderyhmä ja sen mieltymykset. Elämyksellisyys vahvistaa kokemusta ja parantaa muistijälkeä. Jokainen järjestäjä varmasti haluaa, että juuri tämä kongressi on se, jota muistellaan vielä vuosien päästä.

Pitkän ja monipuolisen historian ansiosta Tapahtumantekijöiden palvelutarjonta on lavea. Pystymme ottamaan kopin niin projektin hallinnasta, sisältöä tukevan toteutuksen suunnittelusta kuin näytteilleasettajien houkuttelemisesta. Osaamme hoitaa laadukkaasti rekisteröintipalvelut, viestinnän, tieteellisten kongressien paperit ja posterinäyttelyt. Suunnittelemme mielellämme osallistujakokemuksen alusta loppuun mutta tuotamme myös osapalveluita.

Meillä on vahva ymmärrys ja kyky suunnitella teknisesti haastavia kokonaisuuksia. Viimeisen vuoden aikana olemme tuottaneet pääasiassa puhtaasti virtuaalisia tapahtumia sekä muutaman hybridin. Tiedämme ja tunnemme alustat, studiot ja tapahtumatilat. Seuraamme jatkuvasti kehitystä ja osaamme suositella parasta ratkaisua kaikenlaisiin tarpeisiin.

Vastuullisuus on yhä tärkeämpää kongressien organisoijille ja niin myös meille. Olemme luoneet oman tapahtumien vastuullisuusohjelman YK:n kestävän kehityksen tavoitteiden pohjalta ja luomme niitä mielellämme myös asiakkaillemme.

Koronan ajaksi kongressit ovat vaipuneet ruususen uneen. Mutta vielä ne sieltä heräävät virkeinä ja energisinä! Me Suomessa pystymme tarjoamaan turvallisen ympäristön ja huippuunsa hiotut järjestelyt. Koronan jälkeen osallistumisesta paikan päällä tulee suorastaan luksusta ja uskomme, että järjestäjät myös haluavat panostaa erilaisiin tapahtumin. Hybrideistä tulee kongressimaailmassa varmasti suosittuja – rajat eivät kaikkialla avaudu yhtä aikaa.

Me Tapahtumantekijöissä olemme pitäneet kongressien suhteen kynttilää vakan alla, mutta nyt on aika tuoda tätäkin osaamista esiin. Liittymällä Congress Network Finlandin rautaisten ammattilaisten verkostoon vahvistamme suhteitamme kongressikentällä ja luomme uusia. Uskomme kongressien tulevaisuuteen. Nyt on Tapahtumantekijöiden aika profiloitua myös laadukkaiden ja monipuolisten kongressipalveluiden toimittajana.