Tunnelmallisten hetkien kaupunki Porvoo mukaan CNF ry:n jäsenistöön

Porvoo on 50 000 asukkaan kaupunki, joka kuulostaa melkein liian hyvältä ollakseen totta. Lähellä ovat niin kaunis luonto kuin keskusta kaikkine palveluineen. Porvoo on kaupunki, jonka vanhan kaupungin mukulakivikadut, pienet galleriat ja jokimaisema ranta-aittoineen hurmaavat kävijänsä yhä uudelleen. Kaupunki, jonka kujilla kohtaavat menneiden aikojen tunnelma ja moderni design ja joka on täynnä harrastusmahdollisuuksia, kulttuuria ja kivoja koteja.

Vanhaa Porvoota tullaan katsomaan eri puolilta maailmaa – eikä ihme, se on ainutlaatuinen. Porvoossa ikuistetaan tunnelmallisia hetkiä, joita muistellaan pitkään. Vaikka alueella eletään vahvasti nykypäivää on moni asia sopivasti ennallaan – kaikkein eniten tunnelma.

Porvoossa on myös monia laadukkaita kokous- ja kongressikohteita kuten Haikon Kartano, Sannäsin Kartano ja Taidetehdas. Porvoon kaupunki haluaa yhteistyössä yritysten kanssa kasvattaa kaupunkiin saapuvien kokous- ja kongressivieraiden määrää.

– CNF ry:hyn liittymisen kautta saamme lisää tietoa alan trendeistä sekä verkostoidumme muiden kaupunkien ja alan toimijoiden kanssa.Verkoston tapaamiset ovat antoisia ja antavat mahdollisuuden tavata alan huippuammattilaisia. Odotuksenamme on, että saamme konkreettisia vinkkejä ja työkaluja siihen miten haemme ja saamme kaupunkiin lisää vierailijoita. Kongressimatkailun merkityksen korostaminen on koko verkoston yhteinen asia ja haluamme olla mukana tässä yhteisessä työssä, kertoo Sari Myllynen Porvoon kaupungin matkailu- ja markkinointipäällikkö.

CNF ry toivottaa Porvoon kaupungin erittäin tervetulleeksi mukaan toimintaan! Toivottavasti tavataan paljon myös uusia jäseniä tulevassa kevätkokouksessa 24.3.2020 Sofia Future Farmin Teesalongissa.