Verkostoitumismahdollisuudet houkuttelivat Töölö Urban Oy:n ja Liikuntakeskus Pajulahden mukaan CNF ry:hyn

Kuvassa: Töölö Urban Oy:n merikylpylä Allas Sea Pool

CNF ry:n riveihin ovat liittyneet hyvinvointipalveluita ja -sisältöjä kaupunkilaisille tuottava Töölö Urban Oy sekä Liikuntakeskus Pajulahti. Töölö Urban Oy:llä on kolme upeaa tapahtumakeskusta Helsingissä: teollisuustyylinen Kulttuuritehdas Korjaamo, kaupunkikeskus Sofia Future Farm ja merikylpylä Allas Sea Pool. Tapahtumakeskuksissa järjestetään vuosittain noin 1 500 yritystapahtumaa muutaman hengen kokouksista aina 1 000 hengen yritysjuhliin. Osallistujat ovat olleet tyytyväisiä.

– Asiakastyytyväisyytemme on tutkitusti 9/10, kertoo myyntijohtaja Janne Leskinen.

Liikuntakeskus Pajulahti on Lahden Nastolassa toimiva liikunta- ja vapaa-ajankeskus. Olympia- ja Paralympiakomitean virallisena valmennuskeskuksena Pajulahti tuottaa korkeatasoisia valmennuspalveluita urheilijoille. Lisäksi liikuntakeskus tarjoaa positiivisia elämyksiä työyhteisölle kunto- ja terveysliikunnan parissa.

– Pajulahti tarjoaa elämyksellisen ja toiminnallisen kokous- ja työhyvinvointiympäristön mutkattomalla urheiluopistohengellä, kuvailee myyntijohtaja Mira Puhlin.

Sekä Töölö Urban Oy että Liikuntakeskus Pajulahti päättivät liittyä CNF ry:n jäseniksi verkostoituakseen muiden alan toimijoiden kanssa.

– Olen miettinyt oikeaa verkostoa, jossa saisi jaettua tietoa ja osaamista etenkin isompien tapahtumien osalta, Mira Puhlin kertoo.

Myös odotukset ovat samansuuntaiset. Jäsenet odottavat CNF ry:ltä etenkin verkostoitumismahdollisuuksia sekä tiedon ja osaamisen jakamista.

– Odotamme saavamme verkostolta tietoa tapahtuma-alasta ja sen kehittymisestä. Se tarjoaa myös uuden viestintäkanavan kertoa omista palveluistamme, Janne Leskinen summaa.

CNF ry toivottaa uudet jäsenet lämpimästi tervetulleeksi mukaan!

Teksti: Jasmiini Tornberg