Photo: Clarion Hotel Helsinki

Tervetuloa uudet jäsenet Clarion Hotel Helsinki ja Seinäjoki Congress Oy

Congress Network Finland ry:n uusimmat jäsenet ovat Clarion Hotel Helsinki ja Seinäjoki Congress Oy.

CNF:n hallitus hyväksyi maaliskuun kokouksessaan yhdistyksen uudeksi jäseneksi Clarion Hotel Helsingin. Seinäjoki Congress Oy:n hakemus hyväksyttiin puolestaan toukokuun kokouksessa. Molemmille lämpimästi tervetuloa mukaan yhdistyksemme toimintaan!

Clarion Hotel Helsinki / Nordic Choise Hotels

Clarion -hotellit ovat osa Nordic Choice Hotels -ketjua, jolla on 190 hotellia Scandinaviassa ja Baltian maissa. Suomesta löytyy kaksi inspiroivaa kohtaamispaikkaa pääkaupunkiseudulta ja kokonaisuuteen kuuluu lähes 700 huonetta ja 30 kokoustilaa: Clarion Hotel Helsinki Jätkäsaaressa ja Clarion Hotel Helsinki Airport lentokentän läheisyydestä.

Clarion Hotel Helsingin yhteyshenkilönä toimii Sales Office Manager Sanna Tienari.

“Suomen ensimmäisten Clarion-hotellien tarina starttasi noin puoli vuotta sitten. Nyt voimme iloisina jo todeta, että sekä hotelli-, ravintola- ja kokousasiakkaat ovat ottaneet Clarion-hotellit omaksi kohtaamispaikakseen. Millainen matkamme on ollut ja miltä elämä Clarion-hotelleissa näyttää? Otimme osaa FOX TV:n Näin se tehdään Suomi-ohjelmasarjaan alkukeväästä. Kurkkaa kulisseihimme ja katso Clarionin oma TV-jakso täältä.

www.nordicchoicehotels.fi/Clarion/Helsinki

Seinäjoki Congress Oy

Seinäjoki Congress Oy:llä on yksinkertainen tavoite: varmistaa, että asiakkaan tapahtuma tai kokous onnistuu. Seinäjoki Congress palvelee asiakasta yhdestä osoitteesta ja täysin maksutta, hoitaen kokoon tilat, tarjoilut, majoitukset sekä tarvittaessa jopa mahdolliset oheisohjelmat asiakkaan puolesta. Asiakas voi siis keskittyä vieraisiin sekä tapahtuman sisältöön rauhassa, Seinäjoki Congress:n hoitaessa kilpailuttamisen asiakkaan puolesta. Seinäjoki Congress Oy:n kumppaniverkostoon kuuluvat kaikki Seinäjoen keskeiset hotellit ja kokoustalot.

Seinäjoki Congress Oy:n yhteyshenkilönä toimii myyntipäällikkö Jenniina Palmu.

www.seinajokicongress.fi