CNF ry:n syyspäivät Imatralla

Pvm
23.9.2024 - 24.9.2024
klo 11.00 - 15.00

2-päiväiset Syyspäivät, joiden aikana pidetään sääntömääräinen syyskokous, kiertävät vuosittain eri jäsenkaupungeissa ja jäsenyrityksissä.

Vuoden 2024 Syyspäivät järjestetään ma-ti 23.-24.9.2024 Imatralla

Syyspäivien ohjelma räätälöidään jäsenten toiveiden ja tarpeiden mukaisesti. Ohjelmassa on useita keynote-speakereita, paneelikeskusteluja, workshopeja, best practises -case’ja tms. ammattilaisohjelmaa.

Jäsenkategorioiden edustajat saavat mahdollisuuden omien ajankohtaisten aiheiden ja alan paikallisten vahvuuksien esille tuoden.

Kokouspaikkana on upea Imatran kulttuuritalo. Ohjelmassa on lisäksi tutustuminen laajemminkin Imatraan kokouskohteena, mm. vierailu Valtionhotellissa. Majoituskiintiöt tehdään Scandicin operoimaan Valtionhotellin että Holiday Club Saimaanrantaan, jossa myös illallinen. Osallistujille tullaan tarjoamaan myös edeltävälle viikonlopulle edullista lomailupakettia molempiin jäsenyrityksiimme.

Syyspäivien ohjelma julkaistaan kesäkuussa, jolloin myös ilmoittautuminen avautuu.

Lisätietoja sihteeriltä, toimisto@cnf-ry.fi, puh. 044 7700 359.

Map Unavailable